Onder de slagzin ‘Schol, op MooiMol’ vieren we vanaf 8 juni de heropening van onze horecazaken. We bevoorraden onze cafés, restaurants, bistro’s, brasseries,… met affiches om veilig en succesvol te herstarten. Daarnaast lanceren we op 15 juni de wedstrijd ‘Klink op MooiMol en win 1.000 euro’. Op die manier nodigen we onze inwoners uit om zo snel mogelijk onze Molse horecazaken te vereren met een bezoekje. Handelaars die willen deelnemen aan de wedstrijd en affiches wensen, registreren zich zo snel mogelijk via www.gemeentemol.be/opstarthoreca
Talrijke Molse horeca-uitbaters trappelen van ongeduld om vanaf 8 juni de deuren te heropenen. Vanuit het gemeentebestuur wensen we hen alle succes voor een veilige heropening.
Communicatiepakket
Net zoals onze winkeliers, marktkramers en scholen voorzien we de horecazaken van aangepaste affiches met de belangrijkste veiligheidsrichtlijnen. Al het materiaal is momenteel in druk. Handelaars die zich registreren, kunnen vanaf maandag 8 juni (12 uur) hun pakket ophalen aan de informatie- en onthaalbalie in ’t Getouw. Naast de affiche ‘Schol, op MooiMol’ met de belangrijkste richtlijnen voor de horeca, voorzien we voor elke zaak nog een aantal algemene affiches ‘Blijf je op afstand, alsjeblieft?’.
Klink op MooiMol en win 1.000 euro
Ook de horecazaken verdienen onze ondersteuning voor een succesvolle herstart. Naast de kans om de horecaterrassen - waar het veilig kan - uit te breiden op openbaar domein, lanceren we een grote wedstrijd. De wedstrijd loopt vanaf 15 tot en met 28 juni. Er vallen mooie prijzen te winnen. De hoofdwinnaar krijgt 1.000 euro aan Molse Kadokes. Daarnaast zijn er nog vier andere winnaars met elk 250 euro Molse Kadokes.
De wedstrijd is bijzonder eenvoudig. Al wie tussen 15 en 28 juni een horecazaak bezoekt, kan deelnemen via het kassaticket. Noteer op de achterzijde je naam, e-mailadres en telefoonnummer. Deponeer vervolgen je ticket(s) in de grote box op het Santo Tomasplein. Is de Corbiestraat wat te ver? Overhandig dan het ticket met je contactgegevens opnieuw aan de uitbater. Op 29 juni loten we uit de binnengekomen kassatickets de vijf winnaars. We voorzien de uitbaters van de nodige flyers en affiches om de wedstrijd bij hun klanten bekend te maken.