Lokaal shoppen volgens BarST? Dat doe je zo!
BarST doet het opnieuw: een filmpje waarin ze één belangrijke boodschap meer dan duidelijk maken: blijf winkelen bij onze lokale handelaars, want ze hebben ons NU nodig. Daarvoor gebruik je de website www.molblijftwinkelen.be, waar we handelaars bundelen die een creatieve oplossing voorzien tijdens de coronacrisis. We gaven Bart en Stinus elk een Mols Kadoke van 250 euro. Opdracht: zo divers mogelijk lokaal kopen bij Molse handelaars naar keuze. Benieuwd wat onze jongens allemaal gekocht hebben? Bekijk het filmpje hier.
Na het succes van het filmpje dat speciaal voor jongeren werd gemaakt, met een bereik van 160.000 ging BarST opnieuw aan de slag met een andere invalshoek.
Op de gloednieuwe website www.molblijftwinkelen.be bundelen we de handelaars die het hoofd niet laten hangen. Meer dan 200 handelaars bewijzen dat ze tijdens deze moeilijke coronacrisis de moed niet verliezen, maar eens te meer klaar staan voor hun klanten. We roepen iedereen op om bij het winkelen vooral aan lokale handelszaken te denken. Zij kunnen onze steun goed gebruiken.
BarST
Stinus Hannes en Bart Dirkx zijn twee creatieve videomakers die onder de naam ‘BarST’ als geen ander een boodschap duidelijk kunnen maken. Met elk 250 euro op zak gingen zij vanuit hun kot aan de slag. Mosselen, t-shirts, pasta met vegetarische balletjes, theepotten, snoepjes, onderbroeken, … benieuwd wat ze gekocht hebben? Bekijk het hilarische filmpje hier.